До уваги представників засобів масової інформації!
З 20 лютого 2017 року відкрився прийом заявок на отримання акредитацій на матчі Чемпіонат світу з хокею 2017 року в Дивізіоні І, група А. Акредитація засобів масової інформації триває до 4 квітня 2017 року.
Важлива примітка: представники радіо та телебачення для отримання акредитацій мають звертатися до володаря комерційних прав – компанії Infront – за електронною адресою IIHFWM_OPS@infrontsports.com.
Правила акредитації журналістів на чемпіонат світу з хокею 2017 року
Акредитацію на чемпіонат світу з хокею з шайбою 2017 року в Дивізіоні І, група А (22-28 квітня 2017 року, Київ, Україна) проводить Організаційний комітет Федерації хокею України з питань підготовки та проведення чемпіонату світу (далі – Оргкомітет).
Для отримання акредитації необхідно:
1. Завантажити заявку на отримання акредитації.
2. Заповнену та завізовану підписом керівника і печаткою заявку на отримання акредитації необхідно надіслати до Оргкомітету електронною поштою на адресу accreditation@fhu.com.ua або регулярною поштою за адресою вул. Мельникова, 46, м. Київ, 04119;
3. Додати у електронному вигляді портретні фотографії журналістів (в форматі jpeg, в пропорціях 3 на 4), що подали заявку на акредитацію;
4. У разі потреби вказати у заявці необхідність надання робочого місця зі столом на трибунах льодової арени, підключення до мережі Інтернет через кабель тощо;
5. Вказати у заявці досвід ЗМІ по висвітленню хокею;
6. Отримати схвалення заявки від Оргкомітету.
Остаточне рішення щодо надання або відмову в акредитації приймає Оргкомітет чемпіонату.
Протягом чемпіонату світу або відразу після його завершення акредитовані ЗМІ мають надати Оргкомітету оригінали або копії матеріалів, що були присвячені чемпіонату світу (газети, копії газетних статей, посилання в мережі Інтернет тощо).
Право на акредитацію мають наступні типи засобів масової інформації (перераховані в порядку пріоритетності):
– національні інформаційні агентства;
– національні щоденні або регіональні газети;
– основні спортивні щоденні або щотижневі газети та журнали;
– національні щотижневі газети та журнали;
– основні спортивні або хокейні веб-сайти;
– основні загально інформаційні веб-сайти;
– інші газети, журнали чи веб-сайти (мода, економіка, часописи) – обмежені за кількістю.
Кількість акредитацій для засобів масової інформації
Враховуючи обмежену кількість акредитацій та високий інтерес до чемпіонату з боку іноземних журналістів, встановлено ліміти на кількість акредитацій для окремих типів видань.
– національні інформаційні агентства, щоденні газети – 3 акредитації (2 – для журналістів, 1 – для фотокореспондента);
– засоби масової інформації, які підтверджують створення спеціальних проектів про чемпіонат світу (регулярний окремий розділ у газеті чи окремий розділ на сайті) – 3 акредитації (2 – для журналістів, 1 – для фотокореспондента);
– основні спортивні або хокейні веб-сайти, загально інформаційні веб-сайти, щотижневі газети та журнали – 2 акредитації (1 – журналіста, 1 – для фотокореспондента);
– радіостанції та інші ЗМІ – 1 акредитація.
Збільшення квот для окремих засобів масової інформації розглядається виключно на підставі офіційного письмового звернення до Оргкомітету.
Запити від фрілансерів, блогерів та ведучих форумів не розглядаються.