Сергій Якимович ділиться своїми враженнями від першої половини вебінарів

Серія вебінарів з техніки катання та фізичної підготовки, яку в on-line форматі проводить Сергій Якимович, досягла свого екватору. Позаду – дві з чотирьох запланованих відеозустрічей відомого фахівця з українськими тренерами та хокеїстами. Прес-служба ФХУ поспілкувалась з автором цього курсу та його попередніх враженнях від проведенних лекцій.
 
-Пане Сергію, які загальні враження, чи все йде, як було заплановано?
 
-Цей цикл лекцій, в цілому, не є занадто складним для сприйняття людьми, які так чи інакше, більшу частину життя – в хокеї. Ми говоримо, здебільшого, про базові для кожного хокеїста і тренера речі – вміння правильно володіти ковзанами та нові методології процесу катання – цьому, власне і була присвячена перша половина нашої зустрічи. Та про фізичну підготовку, як початкову, базову складову зростання і формування гравця з самого дитинства. Наше віртуальне спілкування йде згідно запланованого графіку, єдине, чого, звичайно, не вистачає – це часу. На певних аспектах і в мене, і в слухачів, виникає бажання зупинитися більш детально, але відведений для спілкування час вносить свої корективи.
 
-До речі, які Вам слухацька аудиторія? Чи вдалося встановити контакт “професор-студент”?
 
-В цьому плані все добре. Скажу, навіть, так: якщо наша перша зустріч була, щось на кшталт ознайомчої, то вже наше вчорашне “рандеву” було більш жваве і цікаве. Єдине, чого з моєї точки зору ще, трішки, бракує – це додаткових питань з боку моїх колег за тренерським цехом. Наш вебінар додав би у своїй функціональності, якби очікуваний feedback, який був би більш відвертим та емоційним. Інколи складається відчуття, що, тренери і гравці, банально, бояться потрапити в незручну ситуацію, вийти, говорячи мовою психологів – із зони комфорту та визнати, що дещо їм не до кінця зрозуміло. В цьому немає нічого страшного – саме для цього ми й збираємось. Щоб поділитись досвідом, власними наопрацьованнями, підняти свій рівень й отримати нову, сподіваюсь, корисну, інформацію. В решті-решт, ми ж робимо спільну справу
 
-Окрім безпосереднього контакту з слухачами, чи вдається в повному обсязі виконувати всі задумки і доносити методику до аудиторії?
 
-Не вистачає одніє дуже важливої складової – практичної. Зазвичай, подібні теоретичні уроки супроводжуються практичними вправами, де я намагаюсь в “обстановці наближеної до бойової”  в дії передати, пояснити, показати певні аспекти, про які йшлася мова і перевірити правильність їх виконання, роблячи, за потреби, роботу над помилками в режимі реального часу. В цьому плані, можна провести паралель з навчанням в загальноосвітній школі. Учні вивчають нову тему, працюють з нею під керівництвом викладача і самостійно вдома, здають “контрольну” і тільки, після цого, переходять до наступного параграфа в підручнику. Єдине, що можна додати, що хокей, на відміну від точних наук, допускає і, навіть, вітає творчий підхід і імпровізацію. Моє завдання не донести аксіоми і теореми, доведення яких не потребує креативної складової. Навпаки – я прагну закласти базис, фундаментальні основи розвитку гравця (правильне катання і вміння надавати фізичне навантаження з максимальним ККД – саме до цього і відноситься), які в подальшому нададуть можливість грацеві “творити” на ковзанці.
 
-Чому будуть присвячені третій та четвертий вебінари?
 
-28 та 30 липня ми поспілкуємось безпосередньо про фізичну підготовку хокеїстів. Ця тема мені, особливо, близька, оскільки саме цим питанням я займався під час своєї роботи і, вірю, що зможу розповісти про сучасні, інноваційні методики, які застосовуються в цьому аспекті розвитку гравців. Тож, запрошую і постіних і нових відвідувачів наших відеозустрічей до взаємного спілкування і обговорення. Обіцяю – буде цікаво!
 
-Дякуємо за Вашу роботу і бажаємо Вам здійснити, все що заплановано. Хай щастить!

Вас може зацікавити