Нападник «Білого Барса» та національної збірної України Сергій Бабинець поділився враженнями про презентацію нового логотипу Федерації хокею України та програми розвитку українського хокею до 2033 року.
— Сергію, як Вам презентація, чи було цікаво? Що можете сказати про антураж?
— Я вже чималий час у хокеї, тому є із чим порівнювати. Можу сказати, що той захід, який організувала Федерація, для неї він безпрецедентний. Зараз, як ніколи, ФХУ стає ближчою до хокеїстів та і загалом до всієї хокейної спільноти. Дуже приємно було в такій неформальній обстановці поспілкуватися з колегами-хокеїстами, з тренерами, функціонерами. Під час відпустки за ними сумуєш. Коли маєш час так зустрітися з ними, то це дуже добре.
— Як Вам нова емблема Федерації хокею України? Чи сподобався дизайн, що виокремите
— До старого логотипу, насправді, вже звик. Ми з ним зріднилися. Скільки пам‘ятаю, у ФХУ він був лише один. Але ми мусимо рухатися в ногу з часом. Маємо приймати нові виклики та самі їх кидати. Тому логотип як елемент трансформації роботи, функціонування роботи Федерації, в цьому сенсі має бути показовий.
— Окрім логотипу, була презентована стратегія розвитку хокею в Україні. Чи поділяєте Ви її цінності?
— Мені завжди подобалося, що Георгій Зубко говорить, що для нього в центрі уваги — хокейні люди. Гравці, тренери, функціонери, вболівальники та любителі хокею. Це мені дуже імпонує. З такими словами та намірами Георгій Юрійович ставав до керма Федерації хокею України. Тому в цьому сенсі, стратегія підтверджує слова.